View Profile: nieza - Female Daily Forum
Tab Content
No More Results

2 Visitor Messages

  1. View Conversation
    kalo gasalah nama dokternya Liza, itu di Awal bros bekasi. Kalo buka websitenya cari aja dokter spesialis penyakit kandungan yg perempuan.
  2. View Conversation
    Hai nieza..salam kenal ya. Pas banget nih aku lagi ngintip fd eh ada pesan dari kamu.
    Akhirnya aku lepas IUD di dokter spesialis penyakit kandungan. Ganti dokter gitu, kata dokternya itu gejala kalo ga cocok pakai IUD, jadi tubuh menolak benda asing ditaro disitu,misalnya IUD😁..ya penjelasan dr lebih ilmiah sih cuma aku lupaa bangeet. nama dokternya aja lupa. Dia nyaranin IUD dilepas aja, trus aku dikasih obat hormon untuk stabilin hormon,aku lupa juga namanya, tapi itu obat belum selesai aku minum gejalanya di aku mual2 kaya orang hamil😂😂. Nah..akhirnya krn pusing ya udah ga usah minum obat hormon lagi ataupun ke dokter lagi, akupun pakai Kondom sekarang😁
    Masalah jerawatnya agak mendingan ga separah waktu pakai IUD. Tapi emang muka aku asalnya gampang jerawatan sih, stres dikit jerawatan. Makan telur jerawatan. Sekarang aku perawatan di estetiderma bekasi. Ya lumayan cocok sih.
Showing Visitor Messages 1 to 2 of 2
About nieza

Basic Information

Registration Info

Information for registration.

Location:
indonesia
Occupation:
Student - College
Do you work in the fashion/beauty/media industry?:
No
If yes, please provide the company name below. Otherwise just state N/A:
im not working
If no, what industry do you represent?:
Other
If you are a student, please provide your school name and your major below. Otherwise just state N/A:
padjadjaran
Interests:
swiming
Fave stores or places to shop?:
dr secret skin care, product toner, skinlight, skinrecon, sunscreen
tabita skin care
Favorite makeup/skincare brands AND product?:
dr secret-sunsreen
tabita skin care
Describe your fashion style in AT LEAST 5 words:
i like simple fashion to daily use with little elegance and glamour style when i go to party
What is your marital status?:
Single without kids
How many kids do you have?:
1
Website Profile
If you have a blog/website, please enter the URL below. Otherwise just state N/A:
www.annisafauzi.blogspot.com
Twitter Username:
annisasuharno

Statistics


Total Posts
Total Posts
106
Posts Per Day
0.03
Visitor Messages
Total Messages
2
Most Recent Message
Jun 29, 2019 10:28 PM
General Information
Last Activity
Aug 14, 2019 12:03 AM
Join Date
Jul 28, 2009
Home Page
http://www.annisafauzi.blogspot.com
No results to show...
No results to display...