View Profile: Linamanis - Female Daily Forum
Tab Content
No Recent Activity

2 Visitor Messages

  1. View Conversation
    @Linamanis, Evitderma pernah pakai tapi kulit ku ga tahan sama kandungannya. Bikin kering mengelupas pake pelembap selembab apapun ga bisa. Aku ga bisa bilang bagus deh ya. Sekarang dia ngeluarin versi murah yg tube tapi malah ga bereaksi. Sekarang aku pake Good Genes nya Sunday Riley. Semoga membantu ya
  2. View Conversation
    Iya. Aku gk pakai voucher. Waktu itu lagi ada promo setiap ahri Rabu diskon 20% kalau gk salah inget. Aku udh lama bgt jg sih jd agak2 lupa harga nya. Aku smoothing+gunting habis 740rb (kalau gak slaah ya, lupa juga) rambut ku panjang nya sedada. Hasilnya bagussss aku sih puas ya. Tpi km jgn kira ini lurus2 banget kyyk papan gitu. Rambut ku msh agak brvolume tapi lbh tratur dan lebih rapi aja soalnya dia di blow gk pake catokan sm sekali.
Showing Visitor Messages 1 to 2 of 2
About Linamanis

Basic Information

Age
36
About Linamanis
Gender:
Female
Registration Info

Information for registration.

Location:
JAKARTA BARAT
Occupation:
Professional
Do you work in the fashion/beauty/media industry?:
No
If no, what industry do you represent?:
Other
Interests:
design
Fave stores or places to shop?:
onlineshop
Favorite makeup/skincare brands AND product?:
Trilogy
Describe your fashion style in AT LEAST 5 words:
sexyy
What is your marital status?:
Single without kids
How many kids do you have?:
0
Newsletter:
Yes

Statistics


Total Posts
Total Posts
89
Posts Per Day
0.02
Visitor Messages
Total Messages
2
Most Recent Message
Jan 5, 2017 07:51 AM
General Information
Last Activity
Oct 9, 2020 04:15 PM
Join Date
Nov 30, 2011
No results to show...
Page 1 of 4 1 2 3 ... LastLast

Jan 8, 2016

  • 07:21 PM - Hidden
  • 07:26 AM - Hidden

Jan 6, 2016

  • 08:39 AM - Hidden

Oct 9, 2015

  • 01:09 PM - Hidden
  • 01:02 PM - Hidden
  • 10:22 AM - Hidden

Oct 6, 2015

  • 12:50 PM - Hidden

Oct 5, 2015

  • 02:24 PM - Hidden
  • 01:44 PM - Hidden

Oct 2, 2015

  • 09:00 PM - Hidden
  • 02:52 PM - Hidden

Sep 1, 2015

  • 04:53 PM - Hidden
  • 02:36 PM - Hidden
  • 02:22 PM - Hidden
  • 02:21 PM - Hidden

Aug 31, 2015

  • 09:10 AM - Hidden

Aug 29, 2015

  • 09:40 AM - Hidden

Aug 27, 2015

  • 02:04 PM - Hidden
  • 02:01 PM - Hidden
  • 01:18 PM - Hidden


Page 1 of 4 1 2 3 ... LastLast