View Profile: sapphireden - Female Daily Forum
Tab Content
No More Results

8 Visitor Messages

  1. View Conversation
    Halo sapphireden minta no tlp n alamat tkg jait cibubur kira2 kl sebulan dia mau gk yaa...
  2. View Conversation
    Hi sapphiraden , mo nanya lg nih.. Sgitu Kamu jait kebayanya trmsk bustier nya ga?
  3. View Conversation
    thank you sis sapphireden... nanti aq contact dia ya...
  4. View Conversation
    Hi sis, minta tolong info penjahit cibubur please. Kebetulan aq tinggal di cibubur jg.. Thanks
  5. View Conversation
    Mak.. kemaren rencana mau ke lippo karawaci, tapi ngga dapat parkiran gilak itu kaya cendol aja orang n mobil-mobil yang mau masuk. Balik kanan, pulang deh ngga jadi masuk.

    Nanti ya abis lebaran kalau udah normal aku cek-in lagi bourjoisnya kalo misalnya masih minat.
  6. View Conversation
    hay sapphireden thanks yah buat responnya
    iya jerawat aku beruntusan banget dan jd gede gede udh ke klinik kecantikan ampe facial tetep aja gak selsei jerawatnyaa ..
    boleh share treatmentnya ke marchaelin10@gmail.com
  7. View Conversation
    hello...aku ada nih liptik hare tp lokasi di malang say
  8. View Conversation
    barusan aku uda di reply pm nya ya say

    ----------------------
Showing Visitor Messages 1 to 8 of 8
About sapphireden

Basic Information

About sapphireden
Gender:
Female
Registration Info

Information for registration.

Location:
DKI Jakarta
Occupation:
Entrepreneur
Do you work in the fashion/beauty/media industry?:
No
If no, what industry do you represent?:
None
Interests:
Violin, Piano, Skincare
What is your marital status?:
Married without kids
How many kids do you have?:
0
Newsletter:
Yes

Statistics


Total Posts
Total Posts
943
Posts Per Day
0.34
Visitor Messages
Total Messages
8
Most Recent Message
Jul 20, 2016 02:39 PM
General Information
Join Date
Nov 27, 2011

Aug 5, 2015

  • 06:49 PM - dewika clicked Thanks for this post: -= Hidden Content =- by sapphireden

Page 1 of 57 1 2 3 11 51 ... LastLast

Jul 18, 2019

  • 09:25 AM - Hidden

Jul 17, 2019

  • 04:47 PM - Hidden
  • 01:03 PM - Hidden
  • 12:59 PM - Hidden
  • 12:59 PM - Hidden

Jul 16, 2019

  • 05:11 PM - Hidden

Jul 5, 2019

  • 04:58 PM - Hidden

Jun 26, 2019

  • 05:11 PM - Hidden

May 15, 2019

  • 08:00 AM - Hidden

May 14, 2019

  • 02:30 PM - Hidden

Feb 15, 2019

  • 06:06 PM - Hidden

Feb 14, 2019

  • 05:34 PM - Hidden

Jan 10, 2019

  • 04:42 PM - Hidden
  • 04:42 PM - Hidden

Jan 7, 2019

  • 07:59 PM - Hidden

Jan 6, 2019

  • 09:16 PM - Hidden

Jan 3, 2019

  • 04:55 PM - Hidden

Dec 30, 2018

  • 02:04 PM - Hidden

Nov 28, 2018

  • 05:16 PM - Hidden

Oct 5, 2018

  • 09:24 AM - Hidden


Page 1 of 57 1 2 3 11 51 ... LastLast