Tab Content
No More Results

5 Visitor Messages

  1. View Conversation
    hi zharie, maap menggangu,,
    mohon waktunya sebentar yah buat ngisi kuisioner buat tugas akhirku
    http://www.surveymonkey.com/s/DL6NGG2

    thankyou <3
  2. View Conversation
    zharie,sori aku lum bisa PM jadinya lewat VM aja deh..aku beli MBD di chicprincessa..aku beli disana 10 biji jadi 108rb padahal disitu ditulis 1 biji 12 rb..hehehe bingung sih tapi hepi2 aja..kalau mau yang lebih lengkap macemnya coba liat aja di cupcalicious..itu juga salah satu toko onlen langganan aku...harganya 12500 satu bijinya cuman emang lebih lengkap sih...coba liat liat aja Zha...
  3. View Conversation
    thank youu,
    ini nanti aku kirim yaa
  4. salam kenal yah..
  5. View Conversation
    zharie: thank you ya infonya...aku udah dapet barangnya nitip sama bokap di Taipei ..berhubung bokap tinggal disana jadi aku minta tolong cariin aja dan ternyata di sana ada...thank you ya..
Showing Visitor Messages 1 to 5 of 5
About zharie

Basic Information

Registration Info

Information for registration.

Location:
Jakarta
Occupation:
Homemaker
Do you work in the fashion/beauty/media industry?:
No
If yes, please provide the company name below. Otherwise just state N/A:
N/A
If no, what industry do you represent?:
Other
If you are a student, please provide your school name and your major below. Otherwise just state N/A:
N/A
Interests:
swimming, reading magz, browsing, watching tv and film
What is your marital status?:
Married with kids
How many kids do you have?:
2
Newsletter:
Yes

Statistics


Total Posts
Total Posts
1,075
Posts Per Day
0.26
Visitor Messages
Total Messages
5
Most Recent Message
Apr 20, 2011 03:28 PM
General Information
Last Activity
Yesterday 09:40 PM
Join Date
Dec 28, 2007
No results to show...
Page 1 of 8 1 2 3 ... LastLast

Mar 18, 2019

  • 09:06 PM - Hidden

Mar 15, 2019

  • 06:41 PM - Hidden

Mar 12, 2019

  • 06:20 PM - Hidden

Mar 11, 2019

  • 08:57 PM - Hidden

Mar 5, 2019

  • 07:00 PM - Hidden

Mar 4, 2019

  • 05:06 PM - Hidden

Mar 1, 2019

  • 06:50 PM - Hidden

Feb 28, 2019

  • 07:58 PM - Hidden

Feb 10, 2019

  • 06:42 PM - Hidden

Feb 9, 2019

  • 07:24 PM - Hidden

Feb 6, 2019

  • 08:27 PM - Hidden
  • 01:56 PM - Hidden
  • 01:38 PM - Hidden

Jan 29, 2019

  • 07:28 PM - Hidden

Jan 28, 2019

  • 10:25 PM - Hidden

Jan 21, 2019

  • 02:20 PM - Hidden

Jan 19, 2019

  • 10:14 AM - Hidden

Jan 17, 2019

  • 10:30 PM - Hidden

Jan 16, 2019

  • 04:57 PM - Hidden

Jan 15, 2019

  • 06:47 PM - Hidden


Page 1 of 8 1 2 3 ... LastLast